Friday 1 September 2017

Hdfc Bank Forex Helpline


HDFC Bank Kundservice nummer 24 7 Tollfri hjälplinje Nej E-postsupport. HDFC Bank kundservice nummer. HDFC bank är en finansiell tjänsteleverantör i Indien Härifrån kan du få HDFC Bank kundservice nummer 24 7 Tollfri hjälplinje Ingen e-postsupport och all kontakt Bankens detaljer Banken grundades tillbaka 1994. Banken är den största privatbanken enligt sina tillgångar och största indiska banken enligt marknadsvärdet. Banken har nått sådana höjder på kort sikt, att den också har några av sina filialer utomlands Även banken har mer än 87.555 anställda. Det är så stor bank att det finns ett behov av alla enkla kontaktuppgifter med all information och så har vi tagit initiativ till att tillhandahålla alla kundvårdsnummer och andra kontaktuppgifter genom vilka du kan kontakta dem Chefer problemfri. Om du har någon av frågan eller problemet relaterat till deras kreditkort, telefonbank, Suvidha, lån eller någon av deras produkter och tjänster då dessa kontaktuppgifter och cust Omeromsnummer som anges nedan kommer att fungera som en hjälplinje för dig. Här finns alla kontaktuppgifter. HDFC Bank Kundtjänst Antal. HDFC Bank Kundtjänst Tollfritt nummer. Det här är kontaktnumret gratis 24 7 hjälplinummer Om du vill ha information eller har Alla frågor du behöver behöver är att ringa upp de listade numren nedan. Telefonen kommer att vara ansluten till kundservice för HDFC Bank som kommer att gärna lösa dina frågor. Vi är säkra på att dina frågor kommer att lösas genom att ringa dessa kontaktnummer som det är Det snabbaste sättet att nå dem. HDFC Bank kundservice. För att få tillgång till varje värdefull kund i företaget har banken flera kundcenter och kontor i olika regioner, städer och stater. Så här har vi gett dem alla. Om du Vill söka efter kontaktuppgifter för närmaste avdelning till dig, så kan du söka efter det genom att trycka på Ctrl F. HDFC Bank kundservice. Kolkata HDFC Bank Ltd Dalhousie Branch, 4 Clive Row, Kolkata 700 001 C Ontact 033-44065165 Fax 033-30273620 Telefon Banking Kolkata 6160 6161 Resten av västra Bengal Sikkim 98310 73333 CC Kolkata 33 22104332 Resten av västra Bengal Sikkim 1800 425433 2 Email. Bhopal HDFC Bank Ltd, 179, MP Nagar, zon - II, nära hotellet Lake Princes, Bhopal 462011 MP Kontakt 74898 60375 Telefon Banking Indore 6160 616 Resten av Madhya Pradesh Chhattisgarh 98936 03333 CC Indore 731 4074332 Övriga Madhya Pradesh 97525 4332 Email. Gurgaon HDFC Bank House, Vatika Atrium, A Block, Golfbanan Road, Sektor 53 , Gurgaon 122002 Kontakt 0124 4664245 Fax 0124 4664243 Telefon Banking Delhi 6160 6161 Jammu Kashmir 1800 180 4333 Ghaziabad och Gautam Budh Nagar distrikt i Uttar Pradesh 99359 03333 Haryana utom Panchkula, Yamuna Nagar och Ambala Distrikt 99962 43333 Email. Mumbai HDFC Bank Ltd Trade World, C Wing, 11: e våningen, Kamala Mills Förening, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai 400013 Kontakt 022 39383021 Fax 022 42197125 Telefon Banking Mumbai 6160 6161 Övriga Maharashtra Goa 98906 03333 CC Mumbai 022 28564332 Rest of Maharashtra 95610 94332 Email. Jaipur HDFC Bank Ltd 3, Park Street, Jaipur-302001 Rajasthan Tel 9314091224 Fax 0141-2361949 Telefon Banking Jaipur 6160 616 Resten av Rajasthan 98750 03333 CC Jaipur 141 4004332 Resten av Rajasthan 1800 425 4332 Email. HDFC Bank Key People Kontaktuppgifter. VD Aditya Puri, HDFCs bankkontor, Senapati Bapat Marg, Lower Parel Mumbai, Maharashtra, Indien Postnummer 400013 HDFC Bank Kundtjänst nummer 022 30966400 Fax 022 42197125 E-post IDExecutive Director Harish Engineer HDFC Bank House, Senapati Bapat Marg, Nedre Parel, Mumbai, Maharashtra, Indien, Postnummer 400013 HDFC Bank Kundservice nummer 022 30966401 Fax 022 42197125 E-post ID. HDFC Bank Utländsk kundservice nummer. Här är kontaktnummer för utländska så att människor lever Där med deras bankkonton i HDFC kan också kontakta dem Här är alla utomlands kontaktnummer. HDFC Lån Kundservice nummer. Om du har några frågor relaterade till någon av deras service S som är relaterat till lånet eller vill ansöka om lån så kan du enkelt kontakta dem via SMS också här är hur. För hemlån SMS HDFCHOME till 56767. om du vill spara din tid vill du inte stå i långa sträckor utanför Banken då kan du registrera dig på HDFCs nätbanking. Genom nätbank kan du göra bankaffärer på bara några klick. HdFC Netbanking Kundtjänst Kontaktnummer 1800 22 1006.HDFC Telefonbank. Du kan också göra transaktioner via mobiltelefonen utan internetanslutning För mer information om Telefonbank kan du kontakta det angivna kontaktnumret. Housing Development Finance Corporation Telefon Banking 1800 425 4332. Låntjänsten är tillgänglig på alla dagar mellan 8 AM och 8 PM. Frågor om Frågor Frågor FAQ s. 1 Vad ska du göra om debetkortet inte fungerar. Om ditt betalkort stift inte fungerar blockeras Det händer när du anger en felaktig PIN-kod tre gånger i ATM, din åtkomst blockeras av säkerhetsskäl. Den aktiveras efter 24 timmar Använd ditt betalkort på bankomaterna efter 24 timmar med samma PIN-kod som är tillgänglig med dig. Om ditt konto fortfarande är otillgängligt, vänligen sök om ny PIN-kod. 2 Behöver jag separat anmäla mig till gratis mobila banker? Nej, om du är registrerad för SMS-banktjänster, kan du få tillgång till Toll Free Mobile Banking Balance inquiry service. 3 Hur kan jag ändra uppdatera adressen till mitt konto. Uppdatera via Netbanking. Login till NetBanking klickar du på Uppdatera kontaktuppgifter från toppmenyn och väljer Uppdatera adresstransaktion. Gå igenom listan över acceptabla adressdokument och skanna ett själv - attesterad kopia av ett sådant adressbevis för uppladdning Nu klickar du på Fortsätt, och du kommer omdirigeras till en sida med möjlighet att lägga till och ladda upp ett dokument. Verifiera detaljerna, lägg till dokumentet och ladda upp det. Hitta här till Fyll i formuläret. Skriv ut det färdiga formuläret. Fyll i din underskrift och självbevisad adressbevis. För Resident Indian Alla Giltiga adress-proof documents. For icke-bosatta indiska Alla Giltiga adress-proof documents. Sänd begäran via kurir, Post eller Bearer till närmaste Branch. You kan personligen besöka din närmaste fil. Fyll i ansökningsblanketten tillgänglig på Branch. Please bära din ursprungliga dokumentation för verifiering. 4 Så här blockerar du det förlorade kortet. Det här är de sätt som hjälper dig att blockera det kort du har förlorat. Login till NetBanking med ditt NetBanking-id och lösenord. Hitt på fliken Kreditkort och sedan på kreditkort Hot Listing at Vänster sida Detta kommer att ge dig en lista över kreditkort som är registrerade under NetBanking. Hitt på kreditkortet nr du vill hetlista. Välj orsaken till varma noteringar. Välj om du vill ha kortet återutbetalat. 5 Så här ändrar du mitt inloggnings lösenord. När du har loggat in kan du ändra ditt lösenord med alternativet Ändra lösenord i skärmens övre del. Du måste ange ditt nuvarande lösenord och det nya lösenordet du har valt i respektive fält . 6 Om jag har mer än ett konto kommer jag att få varningar för alla mina konton. Ja, du kommer Du måste ange kontonumren i ansökningsblanketten och välja de varningar du vill ha för kontonumren. 7 Vad är Insta-varningar. Det här är en väldigt användbar anläggning som skickar information om dina banktransaktioner. Varningarna är antingen händelsebaserade eller frekvensbaserade. När du registrerar dig för vissa varningar skickas de till dig antingen via SMS eller e-post eller båda. 8 Så här avaktiverar du Instaalert Service. Logga in på NetBanking med ditt kundidentifikationsnummer och NetBanking-lösenord. Hitt på Insta Alerts högst upp till höger på sidan. Välj det kontonummer som du vill registrera varningarna. Välj den Typ av varningar och klicka på delete. Once varningarna väljs hit på bekräfta varningarna kommer att vara De registrerade för samma. 9 Finns det ett PIN-nummer för att komma åt SMS-bank. Det finns inget PIN-nummer för att få tillgång till SMS Banking Du kan dock endast få tillgång till information från ditt eget konto från din mobiltelefon. Även om dessa sociala länkar kommer du att kunna komma i kontakt med deras Senaste erbjudanden och regelbundna uppdateringar Du kan lägga till dem eller följa dem och få det att hända. Dessa var alla möjliga kontaktuppgifter genom vilka du kan kontakta och kontakta sina kundvårdspersonal och få dina frågor lösas. Om du vill ha mer information kan du besöka Deras officiella hemsida. Du borde också ta ett öga på This. HDFC Bank Kundtjänst Nummer Telefon Banking Toll Free Helpline. We får regelbundna frågor avseende HDFC Bank kundvård nummer eller HDFC Bank gratis nummer hjälplinje från våra besökare Så, för de bästa Lösning delar vi listan över alla HDFC Banks telefonnummer och kontaktuppgifter Det hjälper dig att få kundvårdsstöd från banken. Som HDFC Bank har du fått ett bra stöd Till sina kunder via telefonnummer. Det har tillhandahållit olika telefonnummer och gratisnummer för olika problem med kundens ansikter och för supporten om det behövs. Kunderna kan ringa på dessa nummer när som helst på 24 timmar för problem som förlust av ATM-kort, Betalkort, ForexPlus-kort, Förbetalda kort Om någon kund står inför några av problemen så kan hon ringa upp numren enligt deras tillstånd, eftersom de siffror som tillhandahålls av HDFC Bank är enligt staterna Här kommer vi att förse dig med alla telefonbanker Nummer plats klokt så att de inte kommer svårt att hitta det önskade telefonnumret. HDFC Bank Phone Banking Numbers. Cashbacks, rabatterbjudanden på ett kreditkort Ansök nu gratis. Lättillstånd godkännande, lägsta räntor garanterat Fyll i detta formulär. HDFC Bank är Serverar regionalt kundvårdstöd till sina kunder Det finns inget specifikt nationellt kundvårdsnummer för HDFC Bank-telefonbankstöd Så du kan följa din regionala kundservice Mer vårdnummer från listan nedan Observera att några telefonbanknummer är avgiftsfria för BNSL-kunder. De andra användarna kommer då att få betalt för vanliga ringer för samtal på dessa nummer. HDFC Bank Ahmedabad Kundservice nummer 079-61606161.HDFC Bank Andaman och Nicobar Island Kundservice 91-9831073333.HDFC Bank Andhra Pradesh Kundservice 91-9949493333.HDFC Bank Arunachal Pradesh Kundtjänst nummer 18003453333 Tollfri hjälplinje för BSNL-användare. HDFC Bank Assam kundservice nummer 91-9957193333.HDFC Bank Bangalore Kundservice nummer 080-61606161.HDFC Bank Bihar Kundtjänstnummer 0612-6160616.HDFC Bank Chandigarh Kundtjänstnummer 0172-6160616.HDFC Bank Chattisgarh Kundtjänst nummer 91-9893603333.HDFC Bank Chennai Kundtjänst Nummer 044-61606161.HDFC Bank Delhi Och NCR kundservice nummer 011-61606161.HDFC Bank Goa kundservice nummer 91-9890603333.HDFC Bank Gujarat kundservice nummer 91-9898271111.HDFC Bank Haryana kundservice Numb Er 91-9996243333.HDFC Bank Himachal Pradesh Kundtjänstnummer 18001804333 Tollfri hjälplinje för BSNL-användare. HDFC Bank Hyderabad Kundtjänstnummer 040-61606161.HDFC Bank Indore Kundtjänstnummer 0731-6160616.HDFC Bank Jaipur Kundtjänst nummer 0141-6160616. HDFC Bank Jammu och Kashmir Kundservice nummer 18001804333 Tollfri hjälplinje för BSNL-användare. HDFC Bank Jharkhand Kundtjänstnummer 0612-6160616.HDFC Bank Karnataka Kundtjänst nummer 91-9945863333.HDFC Bank Kerala Kundtjänst nummer 91-9895663333.HDFC Bank Kochi Kund Vårdnummer 0484-6160616.HDFC Bank Kolkata Kundtjänst nummer 033-61606161.HDFC Bank Lucknow Kundtjänst nummer 0522-6160616.HDFC Bank Madhya Pradesh Kundtjänst nummer 91-9893603333.HDFC Bank Maharashtra förutom Mumbai Kundtjänst nummer 91-9890603333.HDFC Bank Manipur kundservice nummer 18003453333 Tollfri hjälplinje för BSNL users. HDFC Bank Meghalaya kundservice nummer 18003453333 Tollfri hjälplinje för BSNL users. HDFC Bank Mizoram Cu Stomer Vårdnummer 18003453333 Tollfri hjälplinje för BSNL-användare. HDFC Bank Mumbai Kundtjänst nummer 022-61606161.HDFC Bank Nagaland Kundtjänst nummer 18003453333 Tollfri hjälplinje för BSNL-användare. HDFC Bank Orissa Kundservice nummer 91-9937903333.HDFC Bank Pondicherry Kundtjänst Nummer 91-9840673333.HDFC Bank Pune Kundtjänst nummer 020-61606161.HDFC Bank Punjab Kundtjänst nummer 91-9815331111.HDFC Bank Patna Kundtjänst nummer 0612-6160616.HDFC Bank Pondicherry Kundtjänst nummer 91-9840673333.HDFC Bank Rajasthan Kundtjänst Antal 91-9875003333.HDFC Bank Sikkim Kundtjänstnummer 91-9831073333.HDFC Bank Tamil Nadu Kundtjänstnummer 91-9840673333.HDFC Bank Tripura Kundtjänstnummer 18003453333 Tollfri hjälplinje för BSNL-användare. HDFC Bank Uttarakhand Kundtjänst nummer 91-9935903333. HDFC Bank Uttar Pradesh Kundservice nummer 91-9935903333.HDFC Bank West Bengal Kundtjänst nummer 91-9831073333.HDFC Bank Övriga Telefon Banknummer. Sponsrade Links. Custom Ersättare som har frågor relaterade till fondförvaltnings - och investeringstjänster kan följa nedanstående nummer för lösningen av deras frågor. Tollfritt nummer från BSNL MTNL Landline 1800-22-1006.HDFC Bank kundservice nummer. Inskickad av MRS SKaur inte Verifierad fredag ​​05 04 2013 - 11 36 pm. HDFC NRE NRO-konto NIGHTMARE Jag har sömnlös natt att hantera och ringa som dagtid i Indien NRI kundvård NAUSHEEN ANSARI 1 Jag skickar 3 ansökningar i senaste 6-7 veckor för att uppdatera mitt nya Mobilnummer och kontaktadress REFUSAL FIRST ansökan - Signaturen inte matchar jag undertecknade på samma sätt som jag brukar göra varje gång - Dokument ej självbevisat 2. Ansökan Avslagshandling jag har skickat för att ändra adress, har inte företagslogotyp på den eftersom den tryckta online 3: e ansökan Avslag IF Jag vill byta min adress, ge indisk adress Rolig sak är jag fortfarande undertecknad på samma sätt, ja jag bevisade mina stöddokument den här gången men varje gång dess nya fel, något som NAUSHEEN ANSARI inte liknar E, så vägrar det jag är NRI, inte ens indisk medborgare nu har aldrig indisk kontakt aldrig ge dem sedan jag öppnar mitt konto Var jag ska ta med min lokala adress om jag aldrig har det jag sa ok, lämna det, var vänlig ändra mitt mobilnummer Inte säkert mitt gamla nummer är redan givet till någon annan något jag gör meddelandet går till det numret INGEN LISTA NAUSHEEN ANSARI HAR INTE BARAIN ELLER ALLMÄNT GEMENSAM SÄLJ MIG EAMIL SÄLJER MIG KAUR ELLER SIR JAG SÄLJD AT DU SKAL LÄRA SÄRSKILDA BASIS OM IF Du vet inte person du handlar med skriftlig Sir MADAM och berättade jag är kvinna, jag tar fortfarande emot email. Dear Sir Nausheen ANsari bryr sig inte om att svara på mitt mail även efter 3-5 dagar jag tror att de aldrig läser min email, de skriver även fel stavning I mitt land jag bara gissar det, vad de pratar om Igår skickar jag klagomål till granskningsavdelning bifogade alla mina e-postmeddelanden Idag fick jag email från Nausheen ANSARI säger Kära SIR skicka din indiska adressadress om du vill uppdatera ditt adress-ID INTE förstår vad HDFC-hantering inte tittar på vad det här gör, gör att jag tar bort mina pengar och stänger mina HDFC-konton. Jag kan inte uppdatera mitt nya mobilnummer tack vare den här underbara NRI-kundservicedeskens företrädare Hälsningar SKaur. Submitted av Ankuran Saha inte verifierad onsdag, 27 02 2013 - 6 20:00. Jag har ansökt om ett personligt lån i HDFC Bank Agartala Branch och min ansökan blev accepterad 23756260 Igår 26 februari 2013 ringde jag från banken och jag slutförde formaliteterna en gav Officeren kontrollerar 24 nos då lånet var i två år Men jag lämnade beloppet tomt Han berättade för mig att det inte kommer att vara ett problem eftersom betalningsmottagarkontot endast är HDFC-personligt lån. Dessutom berättade han för mig att EMI-beloppet kommer att skickas till Mig idag och idag kommer beloppet att krediteras på mitt konto Men varken SMS kom eller amont krediteras. Jag vill ta med det till uppsägning av högre auktoritet det varför jag är inte ens informerad om mitt EMI tills nu Varför tjänstemannen har tagit tomma kontroller från mig Om det är något problem som jag borde kontakta. Varför HDFC-personer inte är förbundna med vad de lovar eller säger. Ankoman Saha Agartala. Ingiven av Pooja Baijal inte verifierad fre, 22 02 2013 - 3 07am. HDFC NRE NRO Bankerfarenhet har varit en mardröm Jag har ändrat mitt telefonnummer nyligen och även min utländska adress jag mailade adressändringsformuläret tillsammans med min leasingkopia, mobilräkning och äktenskapsintyg som ett bevis på att min indiska adress ändras till utlandet PO Box-adress, Detta är början på en annan mardröm Killen som heter Nausheen Ansari som sitter på Customer Service Desk, Mumbai, började skicka vanliga vägranmeddelanden utan att läsa mina svar och berättade för mig att en Min signatur är annorlunda. Jag vet inte vilket dokument han pratar om , B Bekräftelse krävs vilken adress som ska uppdateras, även om min coverletter och ansökningsblankett antyder det klart. C Adressen i äktenskapsintyget skiljer sig från adressen på ansökan Och inte självbevisad Jag vet inte vilken typ av utbildning han har att han inte kan relatera till 2 2, Adress i äktenskapsintyg är den adress som jag vill uppdatera till, Den webbplats som gav ansökningsblanketten nämndes inte självbevisad, Äktenskapsintyg Är Govt of India Bevisat dokument Jag vet inte vad den här killen behöver d Kopia av bankdeklaration är nedladdad på nätet och inte självattesterad Vad är det som hämtas online Det är e-uttalande från vanlig amerikansk bank, inklusive alla Govt of India ambassaden och USA: s ambassad Det här killen försöker att agera som om han är större än båda också för självbevisning ingenstans nämns det på HDFC-webbplatsen e Kopia av mobilräkningen är nedladdad på nätet och inte i mitt namn Återigen är många sedlar mindre i USA om den här killen Vet inte ens HDFC skickar papperslösa e-uttalanden Jag sa också till Nausheen Ansari att mitt namn är i räkningen om han tar smärtan att läsa räkningen från början till slut men jag antar att han är en kungskung som inte vill Läs den. Jag hoppas att hdfc sorterar th Är sak ut ASAP. Submitted av prathap n inte verifierad på Thu, 24 01 2013 - 4 02 pm. Submitted av deepu jacob inte verifierad på måndag, 02 04 2012 - 6 29 pm. Hidden Charges på HDFC kreditkort. Tyvärr är jag en hdfc kredit Kortinnehavare jag har hållit den i mer än ett år nu och jag har inte förtjänat någon rupee nytta av det här kortet. Istället förlorade jag mina hårdförtjänta pengar i form av finansiella avgifter. Beloppet som visas under ac detaljer är väldigt vilseledande Speciellt det minsta förfallobeloppet jag har betalat enligt det minsta betalningsbeloppet men banken har debiterat ränta för sen betalning i mitt nästa månad uttalande Detta har hänt många gånger Då kan jag inte förstå vad som är nödvändigt för det här bullshit Min Due Jag har inte varit Förklaras av några hdfc myndigheter angående dessa typer av meningsfullt vilseledande tekniska termer när jag tog det här kortet eller där efter medan i händelse av andra bankkreditkort antingen det tydligt nämns med begripliga formuleringar på deras webbplats eller deras auth Orities skulle förklara och få oss att förstå Detta kort är ett komplett slöseri, eftersom jag inte har fått några pengar tillbaka på någon av mina utgifter även i stor summa KAN NÅGON HJÄLP MIG MED PROCEDURER FÖR ATT FÅ RID AV DENNA KORT ESCAPE FRÅN DENNA KVINNANDE CHEATERS. Submitted Av Pratap inte verifierad på lördag, 31 03 2012 - 05 05. Det har varit 2 år nu och till dess att jag inte har mitt personliga bankörs telefonnummer jag inte kan klargöra några quaries jag försökte nå dig människor många gånger men inget svar jag fortfarande Förstår inte varför ska jag behålla en klassisk acount när ingen av tjänsterna var uppfyllda som var lovat att jag skulle vilja säga upp det ASAP önskar att du kan vara lite utbildade Tack Purnima 9951123197 8 Ac 03641930003722.Submitted av Sheikh inte verifierad på lördag, 10 03 2012 - 6 52 pm. Här sir, jag är sheikh från bangalore och jag har ett lönekonto i hdfc-banken från ett år men nu är det dags att dras omedelbart från mitt konto med min kunskap till nu omkring 800 år antar jag det jag wo Uld ber dig att assit mig om ovan med anledning jag hoppas någon kommer tillbaka mig snart tack, sheikh 9844549942 sheikh dot azzu på gmail dot com. Submitted av Anonym inte verifierad tis 06/03 2012 - 1 26pm. My namn är Sajitha ratheesh, det här är att informera dig om att mitt avståendebelopp använder sb-konto, men det var lönekonto före 1 år jag använde inte som ett år, nu använder jag samma konto som lönekonto från nya företag, jag har också gett begäran Brev för att ändra mitt sb konto till lönekonto nära att hålla över Rs 10000 i mitt konto med instruktioner från dina kundtjänstfolk men i den här månaden 03 03 2012 debiterar banken igen rs 3284 75 till 5 gånger från mitt konto i Samma dag utan någon annan information jag gett mitt mobilnummer och mail dessa människor är inte ansvar ta för mycket tro på tjänsterna i hdfc banken så vänligen upphäva samma belopp till samma hdfc bankkonto sajitha ratheesh, 00201050156640, ravipuram filial, kochi. Sub Lämnad av Anup Singh inte verifierad på tis 09 02 2012 - 3 12 am. Jag hade en transaktion via HDFC ATM för mobiluppladdning värt 350 INR den 31 december 2011 Jag har inte fått någon balans i mitt mobila till datum eller mina pengar har återbetalats jag Har följt upp med Vodafone och HDFC för min 350 Rs tills nu Denna bank skämtar inte riktigt om sina kunder Varje gång de bara köper tid och gör dig besviken Nu är situationen Vodafone säger att ha ett samtal med HDFC-folk och det går också när du Fråga HDFC Detta är den patetiska tjänsten jag någonsin har upplevt Jag byter mitt konto till Axis nu och vill verkligen inte ha mitt sparkonto eller kreditkort med den här banken. Det blev sämre kundvårdspersonal och patetisk service för sina kunder. Skämma på dig. Besvikelse, Anup Singh 91 9830248692.Sänds av anil inte verifierad den ons 08.02.2012 - 10 47 pm. deär herr, idag den 8 02 2012, gick jag till HDFC atm 3045 gitti khadan nagpur att ta ut pengar med hjälp av min sbi atm - Cum-betalkort med SBI-konto nr - 112 81053108 pengar var inte dispensed och meddelande kom ledsen att inte kunna bearbeta temporärt och släppa inte också skrivs ut jag gick igen till sbi atm maskin och ta ut pengar rs 7000 och hittade atm glida när jag såg balans i slip jag blev förvånad över att balans var mycket mindre när Jag kollade mitt konto på nätbank, blev jag förvånad över att se ATM WDL Rs 7000 från ATM 3045 HDFC LTD NAGPUR OFF SITMAIN, därför ber jag dig att sätta tillbaka Rs 7000 som jag inte fick från HDFC ATM MACHINE gitti khadan nagpur men debiteras . Inskickad av BIJAYA KUMAR MARTHA inte verifierad tisdag 31 01 2012 - 3 59 pm. Jag skulle vilja ge en del kommentarer angående HDFCs kundservice på 26 december 2011. Jag skickade in mitt obligatoriska dokument för att öppna en lön och ersättningskonto Anil kumar sahu, personlig bankör av Pradip-filialen berättade att det tar 4-7 dagar att få ditt A-nr och ATM-kort Efter 7 dagar ringde jag till paradisfilialen och frågade min A-hr. Anil berättade att det tar 4 dagar Det här är jag verkligen upprörd Efter samtal så många också i förra månaden träffade jag Mr Anil sex gånger och ringde i sin mobila 9938400595 landlinje så många jag ringde i mobil som han inte fick och om jag ringde i land linje sa andra killen att herr Anil är upptagen, ring eftermiddag. An jag har redan en NRI A c-kund nr 32967802 personlig Saving A c i HDFC-banken, ser jag aldrig den här typen av den här typen av arbetstagare bara HDFC minskar varumärket unikt namn jag hoppas mycket snart kommer jag att få ett fruktbart namn Är Bijaya kumar Martha, mobil nr -08658556653 och ID-bijayamartha på yahoo dot com.

No comments:

Post a Comment